contenuti
Contributi ad enti ed organizzazioni minori della minoranza linguistica slovena a sostegno di servizi educativi, sviluppo di scambi culturali e attività giovanili
Il contributo è destinato agli enti e alle organizzazioni minori della minoranza slovena,
iscritti all’Albo regionale della minoranza slovena, che organizzano in maniera prevalente attività
e servizi educativi, quali il funzionamento di doposcuola e centri estivi in lingua slovena, e
promuovono lo sviluppo degli scambi culturali e delle attività giovanili anche transfrontaliere.
I contributi di cui sopra, previsti dall’articolo 18, comma 9, L.R. n.26/2007, sono
disciplinati dal
Capo IV del Regolamento per la concessione dei contributi a favore di enti e
organizzazioni della minoranza linguistica slovena, emanato con D.P.Reg. 25 novembre 2015,
n.0246/Pres., disponibile alla sezione “Normativa” della presente pagina.
Modalità di presentazione della domanda
L’istanza di contributo deve pervenire agli Uffici regionali
entro il 31 gennaio di ogni anno.
La domanda va redatta sulla base dei moduli reperibili alla sezione
“Modulistica” e va presentata, corredata di tutti gli allegati previsti, con una
delle seguenti modalità:
- spedita tramite posta elettronica certificata (PEC) all’indirizzo
autonomielocali@certregione.fvg.it;
- consegnata in formato cartaceo, previo appuntamento, agli uffici del Servizio lingue
minoritarie e corregionali all'estero in Via Milano, 19 - 34132 (Trieste);
- spedita a mezzo raccomandata con ricevuta di ritorno all’indirizzo:
Direzione centrale
autonomie locali, funzione pubblica, sicurezza e
politiche
dell'immigrazione
Servizio lingue
minoritarie e corregionali all'estero
Via Milano, 19,
34132 Trieste
Per le domande spedite a mezzo raccomandata farà fede il timbro postale.
Modalità di rendicontazione della spesa
Tra il 1° gennaio ed il 30 giugno dell’anno successivo a quello di concessione del
contributo, i beneficiari presentano a titolo di rendiconto la documentazione prevista dall’art.18,
cc.2 e 3, del Regolamento emanato con D.P.Reg. 25 novembre 2015, n.0246/Pres., unitamente al
prospetto riepilogativo delle entrate e delle uscite complessive relative agli interventi e ai
progetti di cui trattasi (art.18, c.5, Regolamento).
I moduli per la rendicontazione della spesa sono disponibili alla sezione “Modulistica” della
presente pagina.
Le informazioni inerenti il procedimento sono disponibili alla sezione “Procedimento” della
presente pagina
Prispevki manjšim ustanovam in organizacijam slovenske jezikovne manjšine za podporo vzgojnim storitvam, razvijanju kulturnih izmenjav in mladinskim dejavnostim
Prispevek je namenjen manjšim ustanovam in organizacijam, vpisanim v Deželni register slovenske
manjšine in katerih delovanje zajema pretežno vzgojno dejavnost in vzgojne storitve, kot so na
primer popoldansko varstvo otrok in poletne dejavnosti v slovenskem jeziku, ter spodbujanje
kulturnih izmenjav in mladinskih dejavnosti tudi na čezmejni ravni.
Dodeljevanje omenjenih prispevkov iz devetega odstavka 18. člena DZ 26/2007 ureja
IV. poglavje Pravilnika o odobritvi finančnih sredstev ustanovam in organizacijam
slovenske jezikovne manjšine, ki je bil sprejet z UPD št. 0246/Pres. z dne 25. 11. 2015 in je
objavljen v razdelku »Normativa« na tej strani.
Predložitev vloge
Vloge morajo prispeti na deželne urade
vsako leto do 31. januarja.
Vlogo je treba izpolniti na obrazcih, ki so na voljo v razdelku
»Modulistica«, in jo oddati z zahtevanimi prilogami na enega od naštetih načinov:
- po certificirani elektronski pošti na naslov
autonomielocali@certregione.fvg.it
;
- osebno, v papirnati obliki, v pisarnah Službe za manjšinske jezike in deželne rojake v
tujini v Ul. Milano 19 v Trstu;
- po priporočeni pošti s povratnico na naslov:
Direzione
centrale autonomie locali, funzione pubblica, sicurezza e
politiche
dell'immigrazione
Servizio lingue
minoritarie e corregionali all'estero
Via Milano, 19,
34132 Trieste
Za vloge, oddane po priporočeni pošti, velja datum poštnega žiga.
Predložitev obračuna izdatkov
Med 1. januarjem in 30. junijem leta, ki sledi letu odobritve finančne podpore,
morajo upravičenci za namene poročanja o porabi sredstev predložiti zahtevano dokumentacijo iz
drugega in tretjega odstavka 18. člena pravilnika, sprejetega z UPD št. 0246 z dne 25. 11. 2015, in
ji priložiti povzetek skupnih prihodkov in odhodkov, ki se nanašajo na financirane dejavnosti in
projekte (peti odstavek 18. člena pravilnika).
Obrazci za predložitev obračuna izdatkov so na voljo v razdelku
»Modulistica« na tej strani.
Informacije o postopku so objavljene v razdelku
»Procedimento« na tej strani.